My photo
admin@yanasuperfriend.com Metrowealth International Group, No 20 Jalan PJS 5/28, PJCC Pusat Dagangan Petaling Jaya Selatan,46150 Selangor Malaysia

Monday, May 7, 2012

PROFESSIONAL YANA - PIERRE

Kosmo Hiburan Isnin 7.5.2012
hab HIB [Segalanya Hiburan]

 


Pernah menjalinkan hubungan cinta selama tiga tahun, keserasian Yana Samsudin dan Pierre Andre kelihatan  sangat secocok ketika digandingkan semula dalam filem 3 Temujanji. Namun, Yana dan Pierre mengakui bahawa pada mulanya, mereke agak kekok ketika ingin 'bercinta' semula dalam filem tersebut. 




Selepas ini, Yana dan Pierre akan kembali 'berjodoh' untuk dua buah naskah lagi. Ia termasuk filem romantik berjudul 'Strawberry Cinta' yang mana Yana akan menjadi seorang wanita Korea dan Pierre pula pemandu pelancong. 



Credit to Kosmo Hiburan

10 comments:

lelamaisara said...

yana jadi gadis korea eh..sesuai2..he:)

Nisa Kay said...

saya cadangkan blog yana ni bukan sahaja update mengenai Yana dan penampilan Yana dalam majalah2 atau surat khabar, tapi turut update mengenai segala aktiviti Yana dengan Yana SuperFriends.

Haruslah LOVE~

Yana Samsudin said...

Admin : Baiklah tq

ciksengeh :D said...

wah wah wah ! xsabar nak tengok :D

Pen Biru said...

ahah!!! at last..kan haritu dh ckp, masa yana upload entri gambo cover majalah..kite ckp muka yan adh mcm artis korea dah..heheheh

aenzawany said...

xsaba nak tgk strawberi cinta...^^

keeya mustafa said...

kalau dah jodoh tak ke mana :)

Natasya Naslin said...

thats sweet =)
terbaik sis.. professional gitu =p

purple Love said...

paling menang lah kak...mmg ssuailah kak yana jd korea..we awez spport kak yana...

norain.rahmat said...

shazy sam x cemburu ke bila kak yana brgadingan ngn Pierre?