My photo
admin@yanasuperfriend.com Metrowealth International Group, No 20 Jalan PJS 5/28, PJCC Pusat Dagangan Petaling Jaya Selatan,46150 Selangor Malaysia

Wednesday, August 24, 2011

Iftar bersama Yana SuperFriends

Miss Serah, Pemenang LIKE FanPage Yana Samsudin
yang ke 88,888, diraikan dan menerima hadiah.


Presiden YSF 'Razali Razak'



Orang kuat YSF 'Am'


Orang kuat YSF 'Siti Zubaidah'



Acik Amoy, Tokey De Lanai Lakeview



LingLung & Cikgu Vee



Fadzil dan Helmi



Geng2 Singapore yang merancakkan majlis, Shikin Majid, Lyn Maritza








p/s actualy ada lagi gambar gambar tetamu istimewa yang hadir, tapi ada masalah teknikal tak boleh nak upload.. :(

Magic oleh Presiden YSF, Razali Razak

10 comments:

BERT said...

hehe ye ye saya ada di tempat kejadian...

link entry untuk bukak pose dengan yana sudah buat hehehee....

http://viniyamey.blogspot.com/2011/08/entry-gayat-2-berbuka-puasa-dengan-yana.html

Irma A.Wahid said...

kak yana mmg comel..
nak kad raya?
klik sini

http://irm4blues.blogspot.com/2011/08/sapa-nak-kad-raya-dari-saya-bg-alamat.html

mMoOnN aAlLeEaA said...

comelnya pakai selendang pink... selamat hari raya yana...

Yana Samsudin said...

hi budak bert... :) selamat hari raya pada bert, irma dan mMoOnN

daydeck86 said...

tak ajak pun... sentap arrr.... ahahaahaa

MIRA :) said...

wah kak yana soronok gilass! :)

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

bila la saya dapat jumpe cik yana ni kn... anti datang melaka roger2 k... ( hehehe.. cam la kita ne dah kenal kn )

BERT said...

hahaha budak bert.. selamat hari raya juge.. sonok dapat jumpa yana aritu hihihi sungguuh somelllllllll!!

biler nampak asyik nak panggil wawa je.. teringat kat cite adnan sempit hihi

amarhalim said...

ala,nak jugak..huu

FarhanahAdzlan said...

selamat hari raya=)