My photo
admin@yanasuperfriend.com Metrowealth International Group, No 20 Jalan PJS 5/28, PJCC Pusat Dagangan Petaling Jaya Selatan,46150 Selangor Malaysia

Wednesday, June 15, 2011

Akan datang... Filem "8 JAM"

17 comments:

Anonymous said...

cerita action... best ni.. cerita yg yana fighting ada tak?

Yana Samsudin said...

tak da... huhuhuhu

Yana Samsudin said...

kita heroin lembik...
hik hik

Yana Samsudin said...

yg yana fighting kat Bini-bini Ku Gangster... September ini...

blasahje said...

filem ni tentang ape? ayyoo..asyik lawan - lawan je..
citer lu'lu bile nak filem kan?tak jadi ek?
kalau sam jadi hero lu'lu pun orait gak kan?he3

Anonymous said...

a'ah, bila lu'lu nak difilemkan?? penat kitorang undi... kita nak yana dan farid kamil berlakon...

diana said...

yana dan sam la best..sebab akak tak minat farid kamil..
hehehe

Husna SitiAngie said...

best.. nape tajuk filem nih 8 Jam eh, kak yana?

Nadia said...

BEST! sweet tgk kak yana dgn abg sam :P

AkmaL cAncEr said...

KAK YANA MUKA IRAS2 CHELSEA OLIVIA YG CINTA MELODY TU..=)

IzamMohamad said...

kak yana comel la kalau pakai tudung dan kak yana ngan sam bagai burung merpati terbang sejoli ehhhh.. hmmm...betul ke ? paham paham je la

IzamMohamad said...

kak yana kenapa nama cite ni 8jam?
Apakah maksud yang tersurat dan tersirat pada tajuk ni?
tolong berikan penjelasan.

ceh...macam wartawan la plak

alright...........

Adrina said...

post psl kak yana. baca ye kak http://anisabc.blogspot.com/2011/06/kak-yana-oh-kak-yana.html

Anonymous said...

bile kuar r citer ni?

Ayie said...

bila filem nie kuar kak yana?

ayam sabung sungai besar said...

bile filem 8jam ini disiarkan???????????????????????

Nurul Atiqah said...

Salam.Kak yana lagu sedih dalam cite 8jam tu tajuk ape??? huhu