My photo
admin@yanasuperfriend.com Metrowealth International Group, No 20 Jalan PJS 5/28, PJCC Pusat Dagangan Petaling Jaya Selatan,46150 Selangor Malaysia

Sunday, December 18, 2011

di mana hati aku...?? oh... Hatiku Di Kinabalu, Ahad 25 Disember 10malam Astro Citra..

17 comments:

IzamMohamad said...
This comment has been removed by the author.
IzamMohamad said...

saye nak tengok cite ni tapi cite ni berkisahkan tantang ape kak yana?

IzamMohamad said...

tajuk cite ni hatiku di kinabalu tapi saye plak hatiku di kak yana ecehh malulah.........

raje carl said...

suka sangat cite nih ! tapi kenapa ending macam tuh jea ?

IzamMohamad said...

susah x kak yana nk ckp cam orng bukit?

Mohd Imran said...

kak yana...awat ending cite tuh abih camtu je???

Nizam said...

baru je tengok citer ni...meleleh habis kak yana...kalau ada sambungan mesti best.. terbaik la kak yana...

cik yuz said...

seyes sedih part qistina ngan maya..meleleh ayaq mata ceq..

Hudasler_ssteen said...

huhu ^^

nor ain said...

lakonan kak yana memang terbaik walau apepun watak yang di bawa... love u very much kak yana samsudin.... sy peminat setia kak yana,selamenye...

nor ain said...

salam kak yana...kak yana memang terbaik walau apepun watak yg dibawa...love u very much kak yana samsudin...sy peminat setia kak yana,selamenye.....all the best kak yana,sy sentiasa akan sokong akak... miz u:)

hi , im wawa eunice said...

full cerita ni dekat youtube takde ke ? tak puas tengok lah , sebab anak buah kacau -,-'

said...

suka pulak dengan lagu kinabalu tu huhuh ^^

haziana said...

sedihnya cita nie... rasa pelik pulak yana cakap sabah...hehehheh apapun good luck..

Hai said...

best sgt2 cte nie..kak yana comel sgt ckp sabah hehehe :)

Princess Of Heart said...

cerita ni buat saya rasa nak pergi honeymoon di kinabalu satu hari nnt....best tgk scene kak yana

eLLa n aLia said...

hehe, tapi memang bnyak sangat kesalahan penggunaan bahasa sabah terutama perkataan 'bah' tu.. hehe.. bagitau kat pengarah tu, lain kali, minta lah orang sabah cek dulu skrip.. hehe.. barulah manatap dan x berterabur.. best crita ni.. suka.. minat kak yana juga.. =)